Finanstilsynet har udsendt en opdateret vejledning til bekendtgørelse om forsikringsmæglervirksomheders og genforsikringsmæglervirksomheders årlige indberetninger. Ændringerne omhandler skema FF 04 om antal afsluttede udbud.
Finanstilsynet har udstedt en opdateret vejledning til bekendtgørelse om forsikringsmæglervirksomheders og genforsikringsmæglervirksomheders årlige indberetninger.
Ændringerne vedrører primært vejledningen til skema FF 04 om antal afsluttede udbud. Ændringerne indeholder forklaringer på, hvad der skal forstås ved et afsluttet udbud og nye opdelinger af udbud på livs- og skadesforsikringer.
Forsikringsmæglervirksomheder og genforsikringsmæglervirksomheder skal ifølge loven årligt elektronisk indberette kalenderårets indtjening til Finanstilsynet.
På Finanstilsynets hjemmeside kan du læse mere om ændringerne.
Gå ikke glip af vigtig juridisk viden - Tilmeld dig vores gratis nyhedsservice
her →