Vildledende markedsføring af stegepander: PFOA-frihed som falsk fordel

Forbrugerombudsmanden, Spillemyndigheden og Spilreklamenævnet har indgået en ny samarbejdsaftale for at styrke den samlede koordinerede indsats i forbindelse med spilvirksomheders markedsføring i Danmark.
"Vores nye samarbejdsaftale med Spillemyndigheden og Spilreklamenævnet styrker vores tilsyn med spilvirksomheders markedsføring. Aftalen indebærer bedre intern kommunikation, sikrer koordinationen og forhindrer dobbeltarbejde, hvilket kommer forbrugerne til gode." Det udtaler Forbrugerombudsmand, Torben Jensen.
Du kan læse mere om den nye samarbejdsaftale på Forbrugerombudsmandens hjemmeside her
Jurainfo.dk er landets største juridiske nyhedsside. Her finder du juridiske nyheder, kurser samt ledige juridiske stillinger. Vi hjælper dagligt danske virksomheder med at tilegne sig juridisk viden samt at sætte virksomheder i forbindelse med den rigtige juridiske rådgiver, når de har brug for råd og vejledning.